5 آمار رای گیری که باید جو بایدن را نگران کند
نوشته شده توسط : محسن راد

5 آمار رای گیری که باید جو بایدن را نگران کند

مهمتر از همه - نظرسنجی در ایالت های مهم جنگ پیشرو بوده است ، اما نقاط داده وجود دارد ، از همه چیز از اقتصاد گرفته تا شور و شوق رای دهندگان ، که باید به معاون سابق بدهد. رئیس جمهور مکث کرد زیرا او در ماه نوامبر دستگاه عمومی انتخابات خود را تمدید می کند.
جو بایدن به رسانه ای در مورد کرونور ویروس می پردازد
ویلمینگتون ، 12 مارس: معاون رئیس جمهور سابق ، جو بایدن سخنرانی در مورد مبارزه با کروناویروس ... [+] STAR SHOOTER / MEDIAPUNCH / IPX
حقایق کلیدی
معاون رئيس جمهور پیشین در نظرسنجی های ملی پیشرو است - یک ردیاب رأی گیری عمومی در انتخابات سیاسی روشن ، او را 5.9 امتیاز نسبت به ترامپ - و نظرسنجی های اخیر در ایالات میدان های نبرد - نظرسنجی اخیر NBC News / وال استریت ژورنال ، او را با شش امتیاز مهم در اختیار دارد. ایالت ها.

با این حال ، میانگین نظرسنجی های ایالتی در ایالت های نبرد نشان می دهد که این مسابقه بسیار نزدیکتر است: یک تحلیل نیویورک تایمز از نظرسنجی های ایالتی توسط دولت از ژانویه نشان می دهد که بایدن در حال گذر از ترامپ در فلوریدا و تنها 1.1 امتیاز در ویسکانسین است ، اظهار داشت که محوری برای پیروزی در این انتخابات است. انتخابات سال 2020

طبق نظرسنجی اخیر ABC News / Washington Post (ABC گزارش داد که 24٪ هواداران وی اظهار داشتند که مشتاق هستند ، در مقایسه با 53٪ هواداران ترامپ) ، مشتاق تر از ترامپ هستند. ثبت نام برای نامزد ریاست جمهوری دموکرات در 20 سال نظرسنجی ABC / Post .)

نظرسنجی ها نشان می دهد كه رای دهندگان به ترامپ حاكی از اقتصاد هستند: نظرسنجی NBC News / وال استریت ژورنال نشان داد كه ترامپ با 11 امتیاز منجر به پیروزی بایدن می شود كه كاندیداها بهتر می توانست اقتصاد را اداره كند (47٪ تا 36٪.

تبلیغ شده است


ملت مدنی BRANDVOICE | برنامه پرداخت شده
5 راه برای تجزیه و تحلیل دودویی جنسیتی در حقوق جنسیتی
UNICEF USA BRANDVOICE | برنامه پرداخت شده
کمک به کودکان برای یادگیری آنلاین در طول همه گیر کورون ویروس
جوانان می توانند برای بایدن نیز مشکلی ایجاد کنند: در حالی که رأی دهندگان جوان با قاطعیت معاون سابق رئیس جمهور نسبت به ترامپ را عقب می کشند ، نظر شخصی منفی خالص نسبت به او دارند (مطلوب / نامطلوب 25 تا 44 درصد) ، NBC News / نظرسنجی وال استریت ژورنال را نشان می دهد.

اپیدمی کروناویروس می تواند برای Biden نیز مشکل ایجاد کند: کثرت رأی دهندگان می گویند که آنها از اظهارات Biden در مورد همه گیری نشنیده اند ، و هنگامی که از رأی دهندگان سؤال می شود به چه کسی اعتماد بیشتری دارند برای مقابله با شیوع coronavirus ، اختلاف بین این دو از نظر آماری است. ناچیز ، برجسته نظرسنجی اخبار واشنگتن پست - ABC .

پیش زمینه کلیدی
سناریوی کابوس برای دموکرات ها تکرار سال 2016 است: بایدن آراء عمومی را بدست می آورد اما در کالج انتخاباتی به ترامپ سقوط می کند ، احتمالاً لری ساباتو ، مدیر مرکز سیاست های دانشگاه ویرجینیا ، به فوربس گفت : ممکن است.

ترامپ در سال 2016 با پیروزی به سختی با پیروزی در پنسیلوانیا ، ویسکانسین و میشیگان پیروز شد ، اظهار داشت که وی با حاشیه تلفیقی در حدود 77000 رای به دست آورد ، حتی در حالی که تقریباً 3 میلیون رای آرا را از دست داد.

تعداد زیاد
6 امتیاز داده های تایمز نشان می دهد که بایدن در دور نهایی نظرسنجی های ملی قبل از انتخابات 2016 در سال 2016 ، تقریباً با همان درصد در سطح ملی منجر به رهبری کلینتون ، ترامپ شد .

واقعیت غافلگیرکننده
نیویورک تایمز گزارش مغلوب ساختن پیشی جستن دستاوردهای در میان رای دهندگان غیر سفید پوست در رای گیری از 2016 ساخته شده است در حالی که بایدن بر عملکرد کلینتون با رای دهندگان مسن تر بهبود یافته است.

خواندن بیشتر
رأی دهندگان در ایالت های کلیدی ، بایددن را بیش از ترامپ و نمایش های نظرسنجی جدید (فوربس) بازگردانده اند

این نظرسنجی ها درباره شانس انتخابات بایدن در برابر ترامپ (فوربس) چیست

بایدن ماه جمع آوری کمک های مالی در ماه مارس با 46.7 میلیون دلار ثبت کرده است ، اما هنوز هم ترامپ را دنبال می کند ( فوربز )

بایدن در نظرسنجی در آریزونا جلوتر از ترامپ قرار می گیرد و بازی را برای سال 2020 ( فوربس ) قرار می دهد

مرا در توییتر یا LinkedIn دنبال کنید . اتمام من وب سایت . ارسال یک امن نوک .
جک بروستر
جک بروستر

من سیاست ملی را برای Forbes پوشش می دهم. پیش از این ، من برای TIME ، Newsweek ، اخبار روزانه نیویورک و اخبار VICE نوشتم. من همچنین استارتاپ خودم ، Newsreel ، a را راه اندازی کردم... بیشتر بخوانید
چاپ
بازخورد سایت
نکات
اصلاحات
چاپ مجدد و مجوزها
مقررات
حریم خصوصی
© 2020 Forbes Media LLC. کلیه حقوق محفوظ است.
AdChoices

کمیسیون می گوید ، عربستان سعودی اعدام ها را به دلیل جنایات مرتکب شده توسط افراد خردسال پایان داده اس





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: